Kodutöö 1 - nõuete kogumine
Aine veebiarendus ja disain raames plaanin luua WordPressi kasutades kodulehe pagariärile. Tegemist on minu tuttava firmaga, kellel tegelikult on juba töötav leht domeeni ja majutusega olemas, kuid kuna leht on aegunud sisu ja vanamoodsa kujundusega, on kliendil soov kogu koduleht ümber kujundada ning infot täiendada.
Kellele mõeldud: leht on mõeldud kõigile inimestele, kes tunnevad huvi pagaritoodete vastu.
Esmased funktsionaalsused: lehel navigeerimine, kauba kuvamine, kauba valimine ostukorvi, ostu sooritamine, kauplejaga suhtlemine.
Ärinõuded
Kasutaja soovid lehele: toodete vaatamise võimalus, toodete ostmise võimalus, toodete uuendamine (lisamine, kustutamine), kontakteeruda ostjaga ja et ostja saaks kontakteeruda müüjaga.
Kasutajalood:
Mina kui pagariäri omanik soovin hallata oma kodulehte ja lisada sinna uusi tooteid.
Mina kui pagariäri omanik soovin sisse logida ja hallata lehe infot (lahtiolekuaegu, hindu, kontakte jne).
Mina kui pagariäri potentsiaalne klient soovin tutvuda lehel olevate hindade ja toodetega.
Mina kui pagariäri potentsiaale klient soovin kontakteeruda pagariäriga, et esitada küsimusi toodete koostisosade kohta.
Mina kui pagariäri klient soovin esitada tellimust.
Mina kui konkureeriva äri omanik soovin vaadata lehte tervikuna, et teha korrektuure oma lehel ja hoida see kaasaegsena.
Tehnilised nõuded
Platvorm: WordPress
Keelsus: eesti keelne
Ligipääsetavus: hästi ligipääsetav, loogiliselt struktureeritud, vähem infot ja konkreetne
Turvalisus: administraatori liides on parooliga kaitstud
Ärireeglid
R1: Klient võib esitada null kuni mitu tellimust. Tellimusi võib esitada telefonitsi või süsteemi kaudu.
Iga tellimusega on seotud üks konkreetne inimene.
R2: Tellimuse võtab vastu pagar ise.
R3: Kliendil on võimalik esitada telefoni ja meili teel pagarikojale küsimusi. Iga küsimusega on seotud üks konkreetne inimene.
Äriprotsess
1. Inimesel tekib idee tellida pagarikojast kringel.
2. Inimene läheb pagarikoja kodulehele ja tutvub toodetega.
3. Valib välja sobiva toote.
4. Lisab kommentaari (kui vaja!). Näiteks: "Palun kringel ilma rosinateta.".
4. Alustab ostmisprotsessi
4.1 Täidab ära vajalikud andmed (nimi, telefoninr, kohaletoimetamise koht)
4.2 Valib panga
4.3 Siseneb panka
4.4 Kinnitab ostu
4.5 Suunatakse tagasi kaupmehe juurde
5. Inimesele tuleb kinnitav e-mail ostu sooritamise kohta
6. Inimene võtab kringli märgitud aadressil vastu.
Aine veebiarendus ja disain raames plaanin luua WordPressi kasutades kodulehe pagariärile. Tegemist on minu tuttava firmaga, kellel tegelikult on juba töötav leht domeeni ja majutusega olemas, kuid kuna leht on aegunud sisu ja vanamoodsa kujundusega, on kliendil soov kogu koduleht ümber kujundada ning infot täiendada.
Veebilehe olemus
Eesmärk: pakkuda pagariäri klientide lihtsat ja mugavat moodust, et toodetega tutvuda ning tellimus esitada.Kellele mõeldud: leht on mõeldud kõigile inimestele, kes tunnevad huvi pagaritoodete vastu.
Esmased funktsionaalsused: lehel navigeerimine, kauba kuvamine, kauba valimine ostukorvi, ostu sooritamine, kauplejaga suhtlemine.
Ärinõuded
Kasutaja soovid lehele: toodete vaatamise võimalus, toodete ostmise võimalus, toodete uuendamine (lisamine, kustutamine), kontakteeruda ostjaga ja et ostja saaks kontakteeruda müüjaga.
Kasutajalood:
Mina kui pagariäri omanik soovin hallata oma kodulehte ja lisada sinna uusi tooteid.
Mina kui pagariäri omanik soovin sisse logida ja hallata lehe infot (lahtiolekuaegu, hindu, kontakte jne).
Mina kui pagariäri potentsiaalne klient soovin tutvuda lehel olevate hindade ja toodetega.
Mina kui pagariäri potentsiaale klient soovin kontakteeruda pagariäriga, et esitada küsimusi toodete koostisosade kohta.
Mina kui pagariäri klient soovin esitada tellimust.
Mina kui konkureeriva äri omanik soovin vaadata lehte tervikuna, et teha korrektuure oma lehel ja hoida see kaasaegsena.
Tehnilised nõuded
Platvorm: WordPress
Keelsus: eesti keelne
Ligipääsetavus: hästi ligipääsetav, loogiliselt struktureeritud, vähem infot ja konkreetne
Turvalisus: administraatori liides on parooliga kaitstud
Ärireeglid
R1: Klient võib esitada null kuni mitu tellimust. Tellimusi võib esitada telefonitsi või süsteemi kaudu.
Iga tellimusega on seotud üks konkreetne inimene.
R2: Tellimuse võtab vastu pagar ise.
R3: Kliendil on võimalik esitada telefoni ja meili teel pagarikojale küsimusi. Iga küsimusega on seotud üks konkreetne inimene.
Äriprotsess
1. Inimesel tekib idee tellida pagarikojast kringel.
2. Inimene läheb pagarikoja kodulehele ja tutvub toodetega.
3. Valib välja sobiva toote.
4. Lisab kommentaari (kui vaja!). Näiteks: "Palun kringel ilma rosinateta.".
4. Alustab ostmisprotsessi
4.1 Täidab ära vajalikud andmed (nimi, telefoninr, kohaletoimetamise koht)
4.2 Valib panga
4.3 Siseneb panka
4.4 Kinnitab ostu
4.5 Suunatakse tagasi kaupmehe juurde
5. Inimesele tuleb kinnitav e-mail ostu sooritamise kohta
6. Inimene võtab kringli märgitud aadressil vastu.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar